Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 12-11-2006 13:38:22
Geldzaken & Recht

Transfair

omdat u blijkbaar telaat op t mobile reageerde, is het aan het incasso buro gegeven, download de consumenten brochure, en probeer een regeling te bespreken, enventueel t mobile vragen om met hun alles te regelen, maar of ze de incasso intrekken?


als u telang wacht met reageren op t mobile, maken ze kosten door het uit te besteden,  en dat kan erg duur zijn, onredelijk vind ik, maar het mag helaas wel.


probeer een regeling dat u alles in een keer bij t mobile het hele bedrag betaald, en de incasso word terug gedraaid, snel handelen want de incasso gaat ook verder, en die zijn erg hard, loonbeslag is in theorie mogelijk...en eerst dreigen en nogmaals verhogen, en dan  veel verdienen...


helaas verdienen incasso buro's vaak erg veel, door zo te werken!