Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 18-11-2006 23:06:49
Geldzaken & Recht

Pakje verkeerd bezorgd via kialapunt

hoi,


beetje vreemd dat je een aanmaning kreeg via het incassobureau, had je al niet eerder wat gehoord van bon prix?


en als ze weten dat het pakje bij proxis is dan is het toch niet kwijt en komt het alsnog retour bij bon prix mag ik aannemen dus hebben ze het pakje en je geld !


geld terugvragen !


er zijn bij mij eens pakjes kwijt geraakt van otto en van neckermann, dat heb ik dus nooit betaald maar wel gemeld dat ik niet betaalde omdat ik het had geretourneerd, ik had hiervan bewijs van afgifte en vandaar was het niet meer mijn probleem. 


ik kreeg formulier thuis om in te vullen en moest copie van afgifte bewijs meezenden en toen gingen zij het verder uitzoeken cq claimen bij de pakketdienst die het kwijt gemaakt had.


bedrag werd ook netjes van mijn rekeningoverzicht geschrapt.


dit werkt bij mijn weten bij alle postorder bedrijven zo, als je afgifte bewijs van retourzending hebt is het hun probleem.


ik zou het bedrag alsnog terugclaimen bij bon prix (samenwerking of onderdeel van otto) en ze zeggen het geld maar te gaan terugvorderen bij kiala, ze zijn beiden verzekerd voor dit soort dingen ook.


bellen en vriendelijk doch overtuigend voet bij stuk houden!


succes,