Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tonnieboy
tonnieboy - 19-03-2007 23:45:54
Geldzaken & Recht

Bkr

Maak toch een afspraak voor een persoonlijk gesprek met een van de account managers van de bank of een directielid, want deze situatie zal door de bank zo snel mogelijk moeten worden opgelost. u heeft in feite nooit enige achterstand op het krediet gehad en door een boekingsfout van een medewerker (op laag niveau) en door het niet registreren van uw telefoongesprekken wordt u met een probleem opgezadeld. u kunt in overweging nemen om een formele klacht in te dienen bij de directie of de afm, maar stel ze eerst eens in de gelegenheid om de fout voor u te herstellen. geef in het gesprek ook aan om welke reden dit voor u nu van groot belang is en dat u hierdoor mogelijk zal worden belemmerd bij het opstarten van uw bedrijf, waardoor schade zal worden geleden.