Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 04-05-2007 15:18:41
Geldzaken & Recht

Telefonische overeenkomst bindend/of niet

hi. als je telefonisch benaderd word en je gaat akkoord met de aanbieding, is het verplicht om een "telefonische opname" te doen. tijdens die opname moet het bedrijf herhalen wat er is afgesproken, prijzen de geldigheidsduur etc etc en u moet daar een duidelijke ja op antwoorden. het bedrijf is daarna verplicht die opname een aantal jaren te bewaren. tevens moeten ze op die opname vertellen hoe het betaald gaat worden en of het per maand of per kwartaal etc is. die opname kunt u ten alle tijden opvragen, hebben zij die opname niet, dan is er geen bewijs van een overeenkomst. het is dan u woord tegen het hunne.


ik weet dit omdat ik zelf jaren op een call-center heb gewerkt en het er bij ons ingestampt werd die opnamel goed te doen.


ik hoop dat je hier wat aan hebt!