Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 23-01-2008 20:10:39
Geldzaken & Recht

Happy service

Happy service is slechts tussenpersoon (dus niet de maatschappij zelf) en krijgt namen en adressen via aanmelding bij "de blijde doos" of zoiets (idd voor a.s./jonge ouders). een paar minuten geleden heb een reactie op een andere vraag over happy service geplaatst; ik was op zoek via google of er al iets bekend was over de gemiddelde rente van de afgelopen bijna 18 jaar en kwam deze vragen tegen. ook op mijn polis (studiespaarplan afgesloten bij de geboorte van mijn zoon) staat ook een gegarandeerd uit te keren bedrag, dus altijd een juridische grond om te claimen mocht er iets fout gaan.  tot nu toe heb ik geen klachten, op één nadeeltje na : mijn zoon ging op zijn zestiende al naar het mbo met al de daarbij behorende kosten, terwijl het spaarplan (en dus ook de inleg) tot zijn 18e loopt. we moe(s)ten dus twee jaar kosten zien te overbruggen... maar juli dit jaar wordt hij 18 en per 1 oktober a.s. gaan we als het goed is de 1e van de 5 jaarlijkse uitkeringen krijgen. als je dus spaart voor een latere studie, moet je van te voren zelf even berekenen wanneer (op welke leeftijd) dat geld werkelijk nodig is en proberen de looptijd erop af te stemmen. eerder laten uitbetalen (afkopen) kost handenvol "boete" en dat zou zonde zijn.