Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 04-11-2004 19:49:08
Computers & Telefonie

Verbindingen die steeds wegvallen met chello

hallo,


blijkbaar ben ik niet de enige die last heeft dat zijn verbinding ineens weg is. sinds ik het nieuwe eurodocsis modem heb, dat ik afgelopen maandag heb gekregen, loopt het niet lekker meer. ik heb al 6x gebeld naar chello, en dan hoor je wat iedereen al eens heeft gehoord. het ligt aan uw pc, netwerkkaart, kabels, firewall, virusscanner, de kleur van uw behang ect.. maar het ligt nooit aan de kant van chello. zelfs na her-installeren van mijn pc, omdat chello zei dat het een softwre probleem was, werkte het nog niet. ze zouden mij vandaag terug bellen, is niet gebruikt. ook emails worden niet behandeld. upc zit daar alleen om klanten binnen te halen, en als dat is gelukt dan hoor je niets meer van ze. zo belde ik dus vandaag naar chello om te vragen waarom ze niet hadden gebeld:


ik zei tegen deze persoon (in rustige en nette nederlanse verstaanbare taal) dat ik al sinds maandag problemen had met mijn verbinding sinds dat thomson modem er is. en toen vroeg die weer, heeft u een firewall, virusscanner bla bla bla bla....


ik zeg nee, en heb dit al 6x gehoord en ik vindt het niet correct als chello iets belooft zoals terug mailen of bellen dat ik dan niets hoor. ik moet wel elke maand 50 euro neertellen voor mijn internet. ook heb ik mijn netwerk settings al 20x doorlopen. heb ik niet gevraagd voor een ander modem. moet ik per dag 5 tot 9 maal mijn modem resetten om te kunnen internetten. zo ga je toch niet met je klanten om, als er een probleem is moet men dit toch op kunnen lossen of niet??


toen zei hij: bedankt voor het "onnodige commentaar" en gooide de hoorn op de haak.


en dat is nou upc support!


dus men andere woorden, zoek het maar uit. en dat doe ik ook want ik stap over op asdl binnenkort. ik weet alleen niet welke provider goed is, dacht zelf aan wanadoo. heeft een vriend van me ook.


ik weet ook waarom zij nu het eurodocsis modem gebruiken. met het oude com21 en terayon modem, konden zij de snelheid niet terugbrengen naar 64kb/s. ik heb vaak dit soort mails gehad over dat data verbruik. ook zit er nu een ingebouwde firewall in deze modems die chello zelf aan/uit kan zetten, en kan chello persies zien hoeveel je download/upload en waar je allemaal bent geweest op internet. dus privacy is er niet meer bij.


schande hoe zij met hun bestaande klanten omgaan.


william