Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 06-03-2008 14:34:44
Geldzaken & Recht

Rits laarzen na 3 maanden kapot

dank je wel read3 voor je antwoord.


mijn enige punt is het volgende. hij was heel stellig in zijn antwoord en dat was wat hij voor mij kon doen. de helft vergoeden. ik sta nu nog sterker door jouw hulp. maar wat als hij blijft weigeren.


dan heb ik de volgende keuzes:


wat kan de consument doen als de winkelier voet bij stuk houdt en geen redelijke oplossing biedt?



juridisch advies inwinnen
winkelier schriftelijk op rechten / plichten wijzen
geschillencommissie inschakelen

het zou kunnen dat dit het inwinnen van juridisch advies veel duurder is dan zijn aangeboden oplossing. op de website van de schoenenzaak staat niet dat hij aangesloten is bij branche vereniging.


het is duidelijk dat ik nogmaals het gesprek moet aangaan, maar recht hebben is soms niet recht krijgen.