Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 09-03-2008 02:25:06
Geldzaken & Recht

Tijdens geld storten loopt automaat vast !

de bank in kwestie is in dergelijke gevallen altijd verantwoordelijk. zij levert immers deze dienst en moet derhalve bij eventuele meningsgeschillen voor het bewijs zorgen.


en meestal is dat ook geen probleem. de apparraten geven direct een eventuele storing aan op diverse manieren, zodat er eigenlijk nooit een meningsverschil over het bedrag kan ontstaan.


verbaas me wel over de panische reactie van het personeel. invullen van een klachtenformulier en 2 weken moeten wachten is onacceptabel. dat getuigt van onkunde en vlucht naar procedures.


storingen in automaten worden zsm verholpen door banken. u zou binnen 1 dag al uitsluitsel kunnen krijgen, want dan is de storing opgelost.