Rapporteren
Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.
Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.
Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:
Interpolis
dag thominde,
nadat je schriftelijk de interne klachtenprocedure van interpolis hebt afgerond, kun je bij een afwijzende beschikking een klacht indienen bij:
waar kan ik een klacht indienen over een verzekeraar?
nadat er geklaagd is bij de verzekeraar zelf, kan de polishouder een klacht indienen bij:
http://www.kifid.nl/consumenten/">http://www.kifid.nl/consumenten/
als consumenten een geschil hebben met een verzekeraar, bijvoorbeeld over de uitvoering of interpretatie van de polisvoorwaarden of over het schaderegeling(sbeleid), dan dienen ze eerst te trachten om er met de verzekeraar zelf uit te komen. als dat niet leidt tot een bevredigende oplossing, dan kunnen ze in de meeste gevallen met een klacht terecht bij de de kifid
als je lid bent van de anwb kan hun juridische ledenhulp je ook van dienst zijn.
als je lid bent van de consumentenbond kun je daaraan juridische hulp vragen
als je een rechtbijstandverzekering hebt kun je uiteraard die inschakelen
sukses en vriendelijke groet, read3.