Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 24-06-2008 01:09:16
Garantie & Verzekeringen

Interpolis

ja hoor.... hier hebben we weer de overbekende demotiverende instelling van zo'n bedrijf.


eerst wordt u binnen gehaald en is alles best..... tot dat u een claim indient en dan komt, zoals gewoonlijk, de aap uit de mouw en krijgt u het ware gezicht van zo'n onpersoonlijk bedrijf te zien.


ik heb wel vaker het idee, dat er zeer vele claims in 1e instantie worden afgewezen, in de hoop dat de klant dan maar afhaakt en/of denkt, dat dergelijk bedrijf het wel bij het juist eind heeft.


u zult zien, als u volhoudt, dat u zeer wel mogelijk gewoon uw schade krijgt uitbetaald, waar u recht op heeft. dat is namelijk de tactiek van die bedrijven.... eerst afwijzen en alleen de aanhouders winnen. dan hebben ze toch maar weer een x-bedrag verdient aan degene die afhaakt.


dergelijke bedrijven werken vaak via callcentrums. je zult maar voor zo'n callcentrum werken.......


succes,


gr. hutch