Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 12-01-2009 18:38:21
Winkels & Webshops

Klacht uggs

bedankt voor je antwoord.


als ik het goed begrijp, kan ik nu nog niets doen. pas als de reparatie nog niet in orde is of het duurt nog langer, kan ik mijn geld terug vragen.


ik vind het lastig, de mevrouw van de winkel zegt dat zij niets kan doen, omdat de laarzen bij de repair service zijn. hoelang mag zoiets duren? en als de genoemde 15 werkdagen zijn verlopen, wat dan? als ik bel, zegt die mevrouw elke keer dat ze er niets aan kan doen, dat zij ook zou willen dat de laarzen weer terug zijn...