Rapporteren
Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.
Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.
Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:
Vriezer van een amerikaanse koelkast
@babet
terug naar de winkel waar u de koelkast heeft gekocht. winkelier behoort de klacht in behandeling te nemen, en af te handelen. met die heeft u immers 2 jaar geleden de koop gesloten. met de fabriek, daewoo heeft u niets te maken.
lees onderstaande linken.
http://www.consuwijzer.nl/uitgelicht/garantie">http://www.consuwijzer.nl/uitgelicht/garantie
http://www.consuwijzer.nl/ik_wil_advies_over/vervoer/garantie_op_uw_vervoermiddel_auto_motor_scooter_fiets/veelgestelde_vragen/heb_ik_nog_ergens_recht_op_als_de_garantietermijn_is_verstreken">garantietermijn verstreken?
zijn evt. ook voorbeeldbrieven te vinden. (2e link/links, herstel/vervanging) geen reaktie winkelier? zou een brief sturen. liefst aangetekend/ontvangstbewijs.
succes, m.vr.gr.