Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 27-07-2009 13:53:36
Vrije tijd & Tuin

Rang 1 ticktes opgelicht

heel vervelend dat u telerugesteld bent in rang1tickets. ik werk bij www.rang1tickets.nl en heb het onderwerp even uitgezocht nadat ik dit bericht las op dit forum. rang1tickets is een bedrijf dat tickets inkoop en verkoopt voor populaire en meestal uitverkochte concerten en evenementen. op het moment dat debby een bestelling plaatste was het nog zo dat in ons systeem een keuze moest worden gemaakt tussen rang 1, rang 2, rang 3, rang 4 en rang 5. er moest dus een keuze gemaakt worden binnen het software programma waar rang1tickets toen gebruik van maakte. bij theaters hanteren wij de rangindeling van het desbetreffende theater omdat dat de meest correcte rangindeling is. maar dit theater had alleen rang normaal. er waren dus geen verschillende rangen gemaakt om de categoerien kaarten te scheiden. omdat in het systeem een keuze moest gemaakt worden tussen de 5 rangen moesten wij dus rang 1 kiezen want rang 2 bestond helemaal niet. zo kon het dus gebeuren dat onze klant debby achtaan zat terwijl ze veel betaald had voor haar tickets en rang 1 had gekocht. zij heeft ons hierover gebeld en wij waren het met haar eens dat dit misleidend was en rang1tickets heeft ook gelijk stappen gezet om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurt. met de nieuwe software die wij hebben gekocht kunnen wij nu zelf aangeven wat voor rang er wordt aangeboden. bij derek ogilvie kunnen wij nu "rang normaal" aangeven of gewoon "zitplaatsen". dit is correcter omdat er dus geen rangen zijn en wij dan dus ook gewoon het neutrale woord "zitplaatsen" gebruiken. u kunt dit voorbeeld zien op http://www.rang1tickets.nl/evenementen/derek_ogilvie/


verder wil ik nog even toelichten wat rang1tickets als bedrijf voor doelstelling heeft. wij zijn een bedrijf dat een dienstverlening levert aan onze klanten. er zijn veel mensen die ons benaderen omdat wij beter zijn in het krijgen van goede kaarten dan zij en deze mensen betalen graag iets extra als het ons lukt om tickets voor hen te krijgen. zij zijn ons achteraf ook erg dankbaar. veel mensen willen zelf niet uitzoeken hoe ze de kaarten kunnen bestellen of hebben geen zin om naar de stad te gaan en in de rij te staan om de tickets te kalen. dit is onderdeel van de dienst die wij leveren. als het ons niet lukt krijgen zij hun geld weer terug. er zijn ook mensen die niet goed opletten en denken dat wij het officiele punt zijn en niet door hebben dat wij hogere prijzen vragen. daarom doen wij ons uiterste best om deze mensente informeren over onze handelswijze. kijk maar op de site. het staat op de homepage. in de voorwaarden, overal. meer dan de mensen juist informeren kunnen we niet doen. de site is bedoeld voor mensen die op een laat moment nog willen beslissen naar een concert te gaan als het al uitverkocht is en voor mensen die verwachten dat ze voor een ocncert geen kaarten zullen krijgen dan doen wij ons best om dit voor mensen te regelen. wij betreuren het als mensen ontevreden zijn over onze dienstverlening. mochten mensen vragen of klanchten hebben dan kunnen ze ons mailen op klantenservice@rang1tickets.nl en dan zullen zij een bericht terugkrijgen binnen 48 uur, met uitzondering van het weekend.