Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 10-11-2009 17:32:19
Computers & Telefonie

Opzeggen van een tussentijds verhoogd abonnement. kan dat?

Het was een tussentijdse verhoging (meer belminuten) van een lopend abonnement, met uiteraard hogere gebruikerskosten. dat zou als een nieuw abonnement kunnen worden gezien. er werd mij verteld dat deze verhoging alleen mogelijk was als het verhoogde abonnement nog een jaar doorliep. ze hebben inderdaad voor dat extra jaar gelijk een contract opgestuurd. hier staat op vermeld dat het van november 2009 tot november 2010 loopt. dit is hetzelfde abonnement als de tussentijdse verhoging. (qua belminuten en gebruikerskosten) van de tussentijdse verhoging heb ik alleen bevestigingsbrief gekregen geen nieuw contract.

nogmaals bedankt.