Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 11-12-2009 13:24:54
Computers & Telefonie

Ik wil weg bij online? hoe

Als u een abonnement heeft met een minimale contractduur van b.v 1 jaar dan moet u eerst deze "uitzitten" voordat u van telefonie af kan. tenzij u in 1x de tot het einde contract lopende kosten ineens betaalt bij de afsluitende nota.

bij een abonnement voor onbepaalde tijd kunt u per maand opzeggen.

doe de opzegging liefst schriftelijk aangetekend met ontvangstbevestiging. kopie van brief + bewijzen van verzenden en ontvangst goed bewaren tot de schriftelijke bevestiging einde telefonie binnen is.

als u met behoud van telefoonnummer wilt wijzigen van provider dan laat u dit eerst regelen door de nieuwe provider. wel checken bij oude provider of dit goed gegaan is. u weet dat zeker als u een schriftelijke bevestiging einde overeenkomst telefonie van de oude provider binnen heeft.

ik zou eerst het nummerbehoud regelen en dan voor de zekerheid nog zelf schriftelijk opzeggen bij oude provider omdat er regelmatig wat mis gaat bij overstap.