Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 11-12-2009 23:05:59
Computers & Telefonie

Ik wil weg bij online? hoe

Heb je al contact opgenomen met online? heb je je klacht ingediend?

is de installatie bij jou thuis goed gecontroleerd? ik heb al meermalen meegemaakt dat thuis de handel niet goed was aangesloten, waardoor er bijvoorbeeld echo optrad. het kan ook nog in bepaalde modeminstellingen zitten.

wat betreft het niet beschikbaar zijn van het internet (en telefonie). houdt u eens bij hoe vaak en op welke momenten er geen verbinding mogelijk is. als u het contract wilt ontbinden, zult u wel moeten kunnen aantonen dat uw verbinding regelmatig onbruikbaar is. documenteer dit dus zo goed mogelijk.

als dat duidelijk is, dan kunt u online schriftelijk in gebreke stellen wegens het in onvoldoende mate nakomen van de contractuele verplichtingen. het kan zijn dat u dan naar de geschillencommissie moet.

loopt uw abonnement al langer dan een jaar (ik neem aan dat u een jaarcontract heeft)? dan kunt u eenvoudigweg opzeggen met inachtneming van een maand opzegtermijn.