Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 12-12-2009 00:17:22
Computers & Telefonie

Ik wil weg bij online? hoe

Ahhhh... het bekende trucje is toegepast! snel nog even voor einde contract een nieuw abonnement aansmeren, zodat je nog weer een jaar aan dezelfde provider vastzit. daarbij doet het er niet toe of je nu voor of na 1 juli de overeenkomst hebt afgesloten: in alle gevallen is dit een nieuw abonnement, waarvoor je een overeenkomst voor een jaar bent aangegaan. dikke kans dat ze volgend jaar hetzelfde trucje opnieuw proberen. niet op ingaan!

tsja, in dit geval zul je dus moeten aantonen dat online in gebreke blijft. dus documenteren wanneer je diensten niet werken en na voldoende storingen online in gebreke stellen. daarbij geef je de gelegenheid om een en ander binnen vijf dagen alsnog goed te regelen en zo niet, dan ontbind je eenzijdig de overeenkomst wegens wanprestatie.