Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 13-12-2009 20:01:50
Computers & Telefonie

Ik wil weg bij online? hoe

Zelf heb ik ook online (toen nog wanadoo) gehad en ook bij mij was er steeds een storing aan de telefoon maar ook vaak met internet. na vele malen bellen hielp het nog niet en ik heb hun te kennen gegeven over te stappen. ik ben naar de kpn winkel gegaan met de vraag of ik over kon stappen. kpn zou het abonnement van online stop zetten echter online gaf de lijn niet vrij. dus had ik wel een kpn abonnement maar kon ik niet bellen of gebeld worden. na drie maanden gaf online eindelijk de lijn vrij. dus zo zie je maar.....je komt niet zo gemakkelijk van hun af.
nu heb ik internet+bellen. wel wat duurder maar ik bel nu wel gratis naar alle vaste nummers. tot nu toe gaat alles prima en is mijn abonnement zelfs drie euro goedkoper geworden. internet+bellen lite van kpn kost euro plus tien euro voor bellen. het abonnement van de telefoon is vervallen dus als ik goed reken ben ik toch iets goedkoper uit.