Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 14-12-2009 08:55:54
Voeding & Gezondheid

Bloedbad flexifront

Hallo hardware errorman,

allereerst bedankt voor je reactie.

mijn zorgzame vrouw werd telefonisch benaderd voor een gratis setje bestaande uit een houder en 4 mesjes.

na 2 weken kreeg ik, tegen betaling van 3,5 euro, een setje van 12 mesjes toegezonden. het is inderdaad niet duur.

normaal gebruik ik een mesje 3 à 4 weken [gilette turbo oid].

de mesjes van flexifront schuurden en raspten over mijn huid en veroorzaakten meerdere bloedingen.
ik vervang nu na elke scheerbeurt het mesje, maar het blijft tobben.

ik ben toen gaan zoeken op het internet en bij flexifront bleek het niet mogelijk om contact via e-mail op te nemen.
ook kan ik mijn ervaringen met de raspen van flexifront niet kwijt aan het bedrijf.

bij vara's kassa vond ik een topic met klagers en adviseurs.

dat er consumenten wetgeving is vind ik prima, maar ik wil al dit gedoe niet.

ik wil gewoon [via het internet] het cont[r]act met flexifront kunnen verbreken.
terugzenden van zendingen, het schrijven van brieven aan dergelijke bedrijven is niet de manier, waarop ik als consument wil handelen/leven.

bij de euroknaller koop ik wel eens wegwerpmesjes voor de vakantie, die voldoen ook niet echt, maar ik ben dan met vakantie en dan heb ik geleerd me niet te ergeren.

maar wat flexifront doet kan echt niet.

ik hoop, dat kassa in actie komt en ik hoop, dat ik je adequaat en vriendelijk van repliek heb gediend.

met hartelijke groet,

jeroen sluis


.