Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 14-12-2009 23:43:57
Voeding & Gezondheid

Bloedbad flexifront

Inderdaad, zaken zijn zaken.

ik ben echter geen zakenman, ik ben consument.
ik ben klant, derhalve koning.

de zakenwereld is er om de klant te dienen en om een goed product te leveren.
als het product niet bevalt, dient er direct op het internet, op de papieren duidelijk te worden vermeld, hoe ik er van af kan komen.
dat heet klantgerichtheid en dient ook het vertrouwen tussen de ondernemer en de klant.
niets van dit alles bij flexifront.
ik moet allerlei paperassen doorspitten en op het internet van het ene scherm naar het andere scherm gaan, waarbij ik moet inlogggen bij een firma, die ik niet vertrouw.

de bal wordt bij de consument gelegd en flexifront zit te gniffelen.
als consument ben ik a. ondeskundig op het gebied van zaken doen, b. gemakzuchtig, c. aartslui, d. soms naïef en dom.
ik wens dat te kunnen blijven, ik wil consument zijn en vooral geen slimme jongen.
op feestjes mijd ik dan ook slimme jongens, want er bestaat niets saaiers, dan hun succesverhalen.

ik word in deze topic neergezet als een sukkel, terwijl de de horken aan geen enkele kritiek worden blootgesteld.

met groet,

jeroen sluis