Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 17-12-2009 11:32:29
Elektronica & TV

Drie maal foto's

Sonjaatje schreef op donderdag 17 dec 2009, 10:41: als de site niet naar behoren werkt, kun je de klant natuurlijk niet de schuld geven. ze zouden op zn minst de zaak kunnen onderzoeken, en later alsnog het geld kunnen retourneren.
mocht na onderzoek blijken dat het echt de schuld vd klant is, tja, dan is een gevalletje helaas pindakaas voor de klant.

lijkt me overduidelijk gevalletje eigen fout, zoals vraagsteller zelf ook al aangaf;

---door een foutje van haar werd deopdracht drie keer verzonden--