Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 18-12-2009 14:49:33
Elektronica & TV

Drie maal foto's

Er was toch direct een mail gestuurd?

ik zou zeggen: óf dit is een fout die bijna nooit gemaakt wordt, dus het verlies voor webprint, als ze gewoon die twee bestellingen annuleren is gering, óf het is een fout die dikwijls gemaakt wordt en dan is hun site niet gebruikersvriendelijk genoeg, is het dus hun schuld en dienen ze eveneens die twee bestellingen te annuleren.

die mail werd niet eens beantwoord, ik vind het allemaal erg klantonvriendelijk en onredelijk van webprint.

op deze manier verliezen ze op den duur alleen maar klanten, misschien een troost voor bartclary.