Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 22-12-2009 02:19:11
Huishouden & Energie

Feenstra (nuon) laat klanten 2 dagen zonder verwarming in vrieskoude

Het lijkt mij belangrijker dat je het eerst weer warm krijgt. daar zou ik eerst maar eens op gaan inzetten.
een schadevergoeding? dan zul je wel moeten aantonen dat je ook daadwerkelijk schade hebt geleden! en dat betwijfel ik.

waarom wil iedereen toch meteen overal geld voor zien als iets eventjes niet werkt? we zijn zo langzamerhand een maatschappij van geldbeluste egoïsten geworden! bovendien lost het niets op: het is simpelweg een sigaar uit eigen doos; zodra energiemaatschappijen veel zogenaamde schadevergoedingen moeten gaan uitkeren, zullen ze die ergens vandaan moeten toveren. drie keer raden hoe ze dat doen.... juist, door de prijzen te verhogen! uiteindelijk ben je daardoor waarschijnlijk duurder uit (op de langere termijn). alle kosten die gemaakt moeten worden, moeten doorberekend worden in de kostprijs. dus uiteindelijk betaal je er zelf voor.

kap nou toch eens met die claimcultuur die uit amerika is overgewaaid. dingen gaan nu eenmaal wel eens stuk, daar kan niemand iets aan doen. wanneer de reparateur dan even niet thuis geeft, ja, dan is dat hele slechte dienstverlening! maar geen reden om meteen maar geldelijk gewin eruit te peuteren.

het is wel een hele vervelende situatie; ik herinner mij een stroomstoring in onze regio van een aantal jaren geleden, toen we bijna 18 uur zonder stroom zaten (en in ons geval dus ook zonder verwarming) en het vroor ook toen zo'n graadje of 8. heel erg vervelend!