Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 22-12-2009 09:55:33
Huishouden & Energie

Feenstra (nuon) laat klanten 2 dagen zonder verwarming in vrieskoude

Hey dank voor al jullie antwoorden!
klopt, het vroor nog niet gisterenavond, ik was de hele dag in een cafe gaan zitten omdat ik bang was om terug naar huis te gaan in die kou (dacht dat het nog sneller zou afkoelen). daar dus elke paar uur nuon / feenstra gebeld en dit prikbordbericht geschreven. het was 14 graden toen ik aan kwam, en vanochtend 10.

het zal me benieuwen wanneer de monteur vandaag komt, want daar kunnen ze natuurlijk weer geen uitspraak over doen.
gemaakte kosten: 10 c p/m plus mobiele telefoonkosten. in totaal heb ik zeker een uur aan de lijn gehangen, ik denk wel 1,5.
en wat betreft claimcultuur: ik hoef idd niet per se een schadevergoeding, maar het is toch van den zotte dat elk bedrijf gewoon weg kan komen met iemand 2 dagen in een onverwarmd huis te laten zitten en dan ook nog alle meldingen niet opslaan in hun systeem.