Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

kiran
kiran - 04-01-2010 22:49:56
Computers & Telefonie

Waat media bv content vodafone 20€ p/m

@supreme_one

ook ik vraag me af wat je voor die €20,00 terug krijgt.
je hebt m.i. nog wel een paar opties om na te lopen.
(hopelijk zonder hoofdpijn)

1) bellen/mailen levert niets op, schrijf een brief. bij voorkeur: aangetekend.
(geschillencommissie?) http://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbrieven/voorbeeldbrieven_telecom/voorbeeldbrief_klacht_over_telefoonrekening">klik
2) probeer eens met een mail te sturen naar:
vodafonewebrelations.nl@vodafone.com
3)kom je er niet uit, mail of bel consuwijzer
http://forms.consuwijzer.nl/content.jsp?objectid=11252">consuwijzer