Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 06-01-2010 21:48:11
Geldzaken & Recht

Energieleveranciers/overstappen

Ik heb wel wat ontketent :) als ik zoveel reacties lees. maar blijf het (na het lezen van al die goedbedoelde raadgevingen en tips) toch een moeilijke materie vinden. je hebt er bijna een dagtaak aan :). toevallig werd ik om 8 uur vanavond gebeld :( :( door een callcenter van rwe (wat een kabaal op de achtergrond van al die callcenter- bijverdieners :). het meisje dat mij vroeg of ik het contract wildde verlengen wist helemaal (ja alleen standaard geleerde antwoorden) geen goede antwoorden te geven op mijn vragen. ik kon gewoon meeluisteren wat ze aan een collegaatje vroeg. en dat was een tante die goed gebekt was. zeg maar tegen die mevrouw dat we van een andere afdeling zijn (hoordde ik haar zeggen) en dat ze de tarieven van gas en stroom voor 2010 niet wist! en het is al 6 januari! en dat meisje weer tegen mij hetzelfde verhaal doorvertellen. ik zal u morgen even terugbellen zei ze. ik zeg: "nee ik bel zelf wel naar de service desk als ik daar behoefte aan heb".
trouwens ik snap het ook niet echt want ik heb me toch echt ingeschreven bij het bel-me-niet register en toch wordt ik gebeld.