Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 07-01-2010 16:49:48
Geldzaken & Recht

Energieleveranciers/overstappen

Keesstada,

bedankt voor je informatie.

maar ik wordt nu een beetje paranoia :). waarom moeten er zooooovéél
websites bestaan en niet met vereende krachten 1 goeie.
het wordt voor mij en alle consumenten een dag/weektaak om uit te zoeken. en niet iedereen heeft daar tijd voor en zin in. je moet zelfs pen en papier bij je computer hebben om alles op te schrijven! leve de digitale tijd.

en het is flink winter dus dat wordt extra hoge rekening :(.

ik heb vanmiddag 2 dames aan telefoon gehad van servicedesk rwe en allebei hele andere verhalen en prijzen? bij vragen van mijn kant worden ze nerveus, terwijl het toch normale vragen zijn bij b.v. 1 jaar vast.
- zijn prijzen incl. btw
- hoe hoog is de energiebelasting (ligt het ook aan het verbruik?)
- gaat er ook heffingskorting vanaf.
- wat zijn de transportkosten (netwerkkosten)
- geeft u mij a.u.b. de nettoprijzen incl. de bovenstaande kosten en -/- heffingskorting.
-