Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 02-02-2010 14:45:07
Computers & Telefonie

Ik wil weg bij online? hoe

Hallo jan,

ik raad je aan goedl op te letten als je bij online iets wil veranderen. mijn opzegging per 1-2-2010 hebben ze maar opgevat als: we sluiten meneer af op 11 januari! dit terwijl mijn nieuwe provider pas op 1 februari zou starten.

het heeft me vervolgens enkele uren belkosten gekost om nog bij mijn e-mail te kunnen. helaas hebben ze het beloofde "free acocunt" nooit voor me ingesteld, waardoor ik dus alle naar mij toegestuurde mailtjes gewoon kwijt ben!

ik ben blij dat ik weg ben bij online.

ik ben al klant vanaf 2002, en nooit hebben ze me bedankt dat ik proefkonijn was voor de gebrekkige telefoonverbinding. na mijn opzegbrief gaan ze bellen: "we kunnen u een spelcomputer aanbieden als u klant bijft." stelletje ***** (grof taalgebruik), wat denken ze nu helemaal?

online niet aan beginnen.