Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 20-02-2010 13:03:07
Computers & Telefonie

Tele2 geldermalsen

M.i. zou tele2 moeten nagaan of er iemand in geldermalsen bereikbaar is om uw klacht te verhelpen.

mijn tip: maakt u dagelijks een screenprint van het feit dat u geen verbinding kunt maken met internet zonder dat er iets gedaan wordt om uw probleem te verhelpen door uw internetprovider.

vervolgens verzoekt u om gedeeltelijke restitutie van abonnementsgelden a.d. hand van het aantal screenprints wat u heeft verzameld.

u kunt restitutie vragen van abonnementsgelden gedurende de periode dat u niet van de dienst gebruik heeft kunnen maken zie wet telecommunicatie artikel 7.1g
u kunt tevens vervolgschade vorderen ( i.v.m. mobiele belkosten en/of aangetekende brieven).

wet_implementatie_europees_regelgevingskader_elektronische_communicatie_(13-05-2004)_(stb189).pdf
[7.1g. "de schadevergoedingsregeling of terugbetalingsregeling die geldt
indien de overeenkomst, voor zover het het kwaliteitsniveau van de
geleverde dienst betreft, niet wordt nagekomen,"]

maakt ook aantekening met datum waarop u met een kluitje in het riet gestuurd bent en liefst ook door wie.

in uw geval zou ik contact opnemen met tele2 met het verzoek om een monteur die op de plek waar het probleem ligt reparatie werkzaamheden uit te voeren.
waarna u hopelijk ongestoord van de dienst waarvoor u betaalt gebruik kunt maken.