Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 21-02-2010 15:20:11
Computers & Telefonie

Tele2 geldermalsen

Het predikaat "beste koop" is a) subjectief en b) geen garantie dat er nooit 's wat mis gaat bij tele2. het betekent slechts dat de consumentenbond vindt dat zij daar de meeste waar voor hun geld kregen en dat de andere aanbieders op hun criteria minder goed scoren.

neemt niet weg dat bij elke provider wel tevreden én ontevreden klanten te vinden zijn. soms ligt de oorzaak bij de provider zelf, soms ligt het gewoon aan de techniek die faalt en soms ligt het probleem bij de klant zelf.

een wijkcentrale is onbewoond, een enkele keer komt daar een monteur onderhoud plegen. dat daar niemand te bekennen is op het moment van een storing is dus volkomen normaal. dat tele2 zelf aangeeft dat het probleem in de centrale ligt is mooi, dat betekent dat zij zelf (of kpn namens hen) aan de slag kunnen om te problemen te verhelpen. in de algemene voorwaarden kun je terugvinden of en in welke mate er iets geregeld is voor dergelijke onderbrekingen in de dienstverlening.