Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 21-02-2010 20:56:52
Computers & Telefonie

Tele2 geldermalsen

Hoi allemaal,
je bent niet de enigste met dit probleem, het schijnt van tricht t/m meteren te zijn
ik heb ook al 5 dagen geen internet/telefoon/televisie/eredivisie live
meerdere keren gebeld maar telkens vaag antwoord , zou aan de wijkcentrale liggen, maar daar zijn helemaal geen werklui bezig ik weet namelijk waar die centrale is, ik denk dat ze ons bewust aan het lijntje houden
ook gevraagd waarom er geen melding op de website van tele2 vermeld staat ?
ze konden mij niet duidelijk maken waarom niet, ik heb wel een vermoeden!!!!!!
tele2 born to be cheap alleen werkt het niet!!!!!!
ik mag hopen dat ze mijn mobiele belkosten vergoeden anders dan denk ik dat ik mijn contract opzeg!