Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 23-02-2010 12:37:24
Voeding & Gezondheid

Bloedbad flexifront

Hallo mensen,

ik heb gelijk na ontvangst van de brief gebeld.
hierop kreeg ik de volgende mededelingen:

1. wij zullen uw bestelling annuleren.
2. u moet zelf naar de site gaan, inloggen en bij "klantenservice" uw lidmaatschap annuleren.
3. vervolgens krijgt u een bevestiging via de mail, "einde lidmaatschap".

dit heb ik allemaal gedaan en het ziet er tot nu toe goed uit.
echter moet er nog 1 mail achteraan komen voor definitieve annulering.

voor de telefoon leek het wel alsof de medewerker met lopendeband-werk bezig was.
alsof er al 10 of misschien wel 50 mensen voor mij waren geweest met dezelfde vragen.
lijkt me duidelijk dat hier iets niet in orde is.

ik hoop dat ik jullie hier voldoende mee heb ingelicht.

met vriendelijke groet,
jeffrey