Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 05-03-2010 14:03:31
Geldzaken & Recht

Klacht indienen over bank?

Ik kan me voorstellend dat jullie willen dat de bank snel en adequaat reageert.

als ik jou was zou ik even afwachten of de offerte binnen die termijn op de deurmat valt. mocht dit niet het geval zijn, dan zou ik over gaan tot het indienen van een klacht. hou in de tussentijd op datum een overzicht bij van de data waarop je iemand (incl. naam) hebt gesproken en welke toezegging er toen is gedaan.

wat je overigens ook kunt doen is een brief sturen naar de bank met daarin vermeld dat, mocht dit niet binnen afzienbare tijd word afgehandeld, je over gaat tot het indienen van een officiƫle klacht. misschien dat jullie zaak dan wel tot de prioriteitenlijst gaat horen.

om te weten waar je een klacht in kunt dienen kun je de woorden 'klachten banken' intiepen bij google.

succes