Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ko
kompalaya - 07-03-2010 08:30:44
Computers & Telefonie

Schade na reparatie aan laptop

In opdracht van wie is hij opgehaald? zat de laptop nog in de garantieperiode en was het pickup-and-return.

in dat geval gaat het in opdracht van sony en heeft de vervoerder een speciale doos in zijn auto waar ze deze in verpakken. hebben ze de notebook in bijzijn van u in de doos gedaan?

als hij tijdens transport beschadigt is dan lijkt het een gevalletje transportverzekering.

bij sony hadden ze de schade dan direct moeten melden bij dhl. bij sony weten ze het beste er wat gebeurd is. er moet bij tranportschade aan de notebook stukjes plastic in de doos zitten waaraan af te lijden is dat dit gebeurd is tijdens transport.

wat ik niet snap is dat ze bij sony niet even de kap vervangen om een klant tevreden te houden. dat kost voor hun mximaal een tientje + wat arbeid.