Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 10-03-2010 18:48:06
Geldzaken & Recht

Rabobank past opslag euribor aan

Wera,

bij welk rabobank filiaal speelt jouw probleem? ik heb begrepen dat niet elk filiaal deze klantonveirndelijke strategie hanteerd.
vreemd dat je schriftelijk geen bericht hebt gekregen, volgens de voorwaarden (2005) moet de bank 30 dagen voor aangaan van de wijziging de klant op de hoogte brengen.

ik heb een klacht ingediend bij mijn rabobank, apeldoorn en omstreken, . na ontvangst van hun antwoord (indien niet bevredigend) ga ik een klacht indienen bij rabobank nederland en indien die me ook geen gewenst antwoord geven dan dien ik een klacht in bij kifid.

@ read, volgens mij moet ik deze weg volgen voordat kifid een klacht acepteerd.

hans