Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 12-04-2010 20:29:52
Vrije tijd & Tuin

Fraude of oplichting door donald duck junior

Ook wij hebben de dubbele nummers geconstateerd. toen ik daarover direct met de klantenservice belde van sanoma waren ze daar er nog niet eens van op de hoogte!
na een week nog n keer gebeld (nadat de toezegging om terug gebeld te worden niet werd nagekomen) toen zeiden ze dat het een eenmalige storing betrof. inmiddels weet ik en hun ook beter. na 2 weken dus maar weer gebeld, ik heb gezegd dat ik het geld van de resterende nummers terug wil. daar konden ze geen antwoord op geven: ik ben van de klantenservice, daar ga ik niet over dit moet ik aan het hoofdkantoor voorleggen. ik bel u terug". niet dus; ik krijg n paar dagen later n mail met de melding dat het abb, op mijn verzoek miv nummer 8 beeindigd wordt. over restitutie wordt niet gesproken. heb schriftelijk gemeld dat ik het een wanprestatie vind en dus gewoon mijn geld terug wil.

ik nodig de afd. marketing van sanoma uit om dit recht te trekken. jullie hebben waarschijnlijk bewust gekozen om de nummers te herhalen. lijkt op onderschatting van de jonge lezer. nou mijn zoon had het onmiddelijk door!