Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 15-04-2010 20:18:16
Computers & Telefonie

T-mobile bkr

Beste stacey,

bedankt voor je reactie. nou ze vertikken het om de codering a2 eruit te halen.
en wat ik belachelijk vind is dat dit abonnement echter niet in gebruik is geweest.
en dat ik nooit een officiele brief heb ontvangen over deze registratie. het enige wat t-mobile mij kon vertellen dat dit al bij het aansluiten van het contract al aangemeld wordt bij bkr. en dat ze eerst alles telefonisch bevestigen dat ze het kunnen doen, alleen moest er een email gestuurd worden. na de eerste email een automatische reply terug krijgen dat je binnen 5 werkdagen hoort van ze. en dan nog pak en beet 3 weken aan het wachten bent. dan een email terug krijgen dat alles met terug werkende kracht recht gezet gaat worden, met eind datum 27-01-2010 en dan meteen terug mailt. de automatische reply hierop verlengt is met 15 dagen en dan nog 1 maand niets horen. en dat de h code alleen toepasbaar is wanneer ik nog klant bij hun ben. ik betreur het zeer hoe hier met mensen om wordt gegaan. tevens omdat dit alles ook meteen in 1x is afgelost. wanneer ik hierachter kwam heb ik in eerste instantie het incassobureau gebelt en die hebben mij in een brief bevestigd dat alles keurig is nagekomen.