Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 16-04-2010 16:05:44
Huishouden & Energie

Opzegboete verhuizing verpleeghuis

Wolfenjong schreef op vrijdag 16 apr 2010, 11:44: oxxio schreef op vrijdag 16 apr 2010, 08:42: beste breeze,

uw moeder hoeft in dit geval geen opzegvergoeding te betalen. helaas bent u verkeerd geïnformeerd door onze klantenservice, hiervoor onze excuses. als u het klantnummer of de naw-gegevens van uw moeder doorgeeft via deoxxiomedewerker@oxxio.nl zorg ik er voor dat er geen opzegvergoeding in rekening zal worden gebracht.

bij voorbaat dank.

met vriendelijke groet,

fabienne
de oxxiomedewerker

hallo

nee mevrouw is niet verkeerd voorgelicht, maar door dat haar familie hier een klacht indienen over het botte gedrag van oxxio, komt u nu met deze opmerking, en anders was u gewoon door gegaan om deze en andere mensen nog jaren lang te achter volgen, om er nog geld uit te proberen te persen, net als bij mijn kennis die al 6 jaar achtervolgt wordt , daar hij nog geld van oxxio te goed heeft, en oxxio niet van hem.
en u hoeft niet te vragen naar de gegevens van deze kennis, daar hij al 3 others vol heeft van dit fijne bedrijf.

dus kom hier geen mooi weer spelen, graag.
.
zo dat is nou eens goed gesproken!!!!!!!altijd en eeuwig gedram van oxxio, ben blij dat ik er weg ben, maar het heeft moeite zeer veel moeite gekost! en idd je kan hier wel mooi weer gaan spelen, maar de klant wordt overspoeld met brieven, je ziet door de bomen het bos niet meer, en ondertussen doet oxxio niets!!! maar dan ook niets!!!! om fouten van hun kant te herstellen