Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 16-04-2010 18:39:12
Computers & Telefonie

T-mobile bkr

Marielle87

in mijn bericht van 20.46 uur, heb ik nog niet aangegeven dat je vanaf nu het best alles schriftelijk kunt afhandelen. waarom? zo bouw je een dossier met bewijzen op, die je t.z.t. nodig zult hebben als je een klacht bij de geschillencommissie zult gaan indienen.
advies: handel vanaf nu alles schriftelijk af en maak van je eigen brieven altijd een kopie. mocht deze firma zelf niet binnen 30 kalender reageren op jouw klachtenbrief, dan hoef je niet te wachten met het indienen van een klacht bij de commissie. ook een weigering is voldoende om jouw klacht door de commissie ontvankelijk te verklaren.

nogmaals sukses en met vriendelijke groet, readac.