Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 06-05-2010 21:06:07
Computers & Telefonie

Betaling hi

@siemensjouk

"zij beweren dat ze het niet op een andere manier kunnen verrekenen".
dat kan wel, maar omdat ik lees: 'en dat zij dan achteraf eventueel gaan verrekenen', denk ik dat men een slag om de arm wil houden.

m.a.w. na de betaling pas uitzoeken wat er aan de hand is, en mogelijk kan je dan daarna gaan leuren om je geld weer terug te krijgen.

"zij hebben de fout erkent, telefonisch".
daar heb je niets aan. toezeggingen per telefoon is niet te bewijzen.

hi leest regelmatig mee hier op de site.
zou de klacht eens mailen naar:
webcare@hi.nl / tav lotte
en zou er ook bij vermelden, betreft: varakassa/v&b/6-5-10/siemensjouk