Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 07-05-2010 20:50:37
Geldzaken & Recht

Pakketje retour gestuurd via dhl/verkeerd afgeleverd

U heeft een overeenkomst met esprit.
dus u dient esprit binnen de termijn de kleding te retourneren of de rekening te betalen.
dat u het pakket kwijt bent is uw probleem niet hetgeen van esprit.
wat u het beste kunt doen is esprit een email sturen u moet de situatie uitleggen en aangeven dat u gaat betalen. in deze mail vraagt u eveneens of u als u het pakket weer terugkrijgt van dhl en of mexx alsnog het pakket terug kunt sturen en uw geld terugkrijgen.
daarnaast eist u van dhl dat ze uw pakket terugbezorgen danwel vergoeden.
kijk hiervoor op de algemene voorwaarden van dhl. u moet namelijk binnen een bepaalde tijd een claim neerleggen bij dhl. doet u dit niet dan vervalt deze regeling.
probeer ook met behulp van het track entrace nummer achter het afleveradres te komen.

succes