Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 10-05-2010 20:31:03
Computers & Telefonie

Betaling hi

Ben het zelden met read eens, maar in dit geval moet ik hem toch gelijk geven.

@hi-webcare: natuurlijk is het mogelijk een gerectificeerde nota te maken! een eerlijker antwoord zou zijn: daar beginnen we niet aan, want dat kost ons te veel tijd/geld.
dit is natuurlijk ronduit belachelijk en je reinste machtsmisbruik! dus, stel je het een abo'tje van 20,- euro p.m., er wordt door verkeerde nota 800,-- euro geïncasseerd, duurt het dus 3 maanden voordat je het ruim 700,- euro te veel betaalde eens terug krijgt op je rekening. alsof iedereen zomaar het geld zo lang kan missen!

aangezien meerdere telecomproviders deze truc uit halen, zou het mooi zijn als kassa hieraan eens aandacht wil besteden in hun programma.