Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 12-05-2010 12:24:39
Computers & Telefonie

Betaling hi

Beste forumleden,

ik begrijp dat het vervelend is als je eerst een hoge telefoonrekening moet voldoen voordat je een creditering ontvangt. ik heb bij dit topic proberen uit te leggen hoe een creditering wordt verwerkt. dit geldt voor alle kpn en hi klanten en daar kan ik als hi webcare helaas niets aan veranderen.

voor sommige klanten is het mogelijk om een betalingsregeling te treffen of de telefoonrekening te ‘bevriezen’ totdat de klacht is afgehandeld. hiervoor moet je echter aan bepaalde voorwaarden voldoen.

ik wil @siemensjouk graag persoonlijk verder helpen middels ons e-mailadres webcare@hi.nl hiervoor heb ik gegevens nodig. zou @siemensjouk zo vriendelijk willen zijn de volgende gegevens te e-mailen onder vermelding van referentienummer 1230:

- username op het forum
- rekeningnummer of klantnummer, deze is gelijk aan het betalingskenmerk van je bankafschrift
- naam
- postcode en huisnummer
- mobiel nummer
- nummer waarop je overdag bereikbaar bent

met vriendelijke groet,

lotte
hi webcare