Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 12-05-2010 12:40:43
Computers & Telefonie

Betaling hi

Beste lotte je antwoorden worden steeds bizarder.

voor alle duidelijkheid: kpn/hi stuurt een foutieve (te hoge) factuur en dwingt betaling af (wat voor mij gewoon neerkomt op oplichting en afpersing).

en dan heb jij de moed om te schrijven:
voor sommige klanten is het mogelijk om een betalingsregeling te treffen of de telefoonrekening te ‘bevriezen’ totdat de klacht is afgehandeld. hiervoor moet je echter aan bepaalde voorwaarden voldoen.

aan voorwaarden voldoen? het is kpn/hi wel erg hoog in de bol gevlogen.

siemensjouk hoeven helemaal niet aan de voorwaarden van jullie te voldoen.jullie moeten siemensjouk excuses aanbieden voor jullie wangedrag (en door jouw antwoorden mag ik inmiddels stellen crimineel gedrag) en ze als de sodemieter een correcte factuur toesturen.

wie denken jullie wel dat jullie zijn eigenlijk?