Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 12-05-2010 14:26:01
Computers & Telefonie

Betaling hi

Beste lotte van hi webcare!!!! ik probeer steeds het op te lossen,maar kan ook niets verzenden naar het opgegeven emailadres??????????????je collega,s van de klantenservice aan de telefoon doen ook alleen maar beloftes,dat het goed zal worden opgelost,maar daar komt helemaal niets van. het enigste wat ik wil,is een correcte rekening van jullie kant!!!hoe moeilijk kan dit zijn.het gaat nu inmiddels om twee maanden,ik wordt er een beetje pissig van.heb nu inmiddels een herinnering van jouw collega,s ontvangen,met de datum van 6 mei,dat ik het voor de 15 mei betaald moet hebben,anders volgt evt bkr registratie??????ben jarenlang klant van hi,nog nooit zo behandeld door jullie!!!!!paar maanden geleden,die twee dus.liep mijn ene contract af,dus opnieuw gedaan.....ik dacht dat wordt zo beter voor mij.....dus echt niet,ben inmiddels ook erg boos nu,echt wel,door jullie fouten,zit ik met de shit????en de collega,s van de hi winkel{emmen}willen je ook helemaal geen hulp bieden,lekker makkelijk allemaal zeg...heb inmiddels reuze spijt dat ik opnieuw een abonnement bij jullie heb afgesloten....of dit moet wel heel snel worden opgelost...als ik door jullie bkr registratie krijg door jullie fouten,gaan bij mij helemaal de knoppen om!!!!!!!!!!graag gauw een oplossing!!!!!!