Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 12-05-2010 14:34:05
Voeding & Gezondheid

Tandartsrekening ziek en toch betalen

@ anneke:

probeer het eens niet vanuit jouw standpunt te bekijken doch alleen vanuit het standpunt van de tandarts.

hij plant jou en andere patiënten lange tijd van te voren in. wanneer jij, om welke reden dan ook doch in ieder geval om een reden waar hij niets aan kan doen, niet 24 uur van te voren afmeldt kan hij geen andere patiënt er tussen plaatsen. het zenden van een rekening voor een gemist consult is jammer genoeg tegenwoordig (sinds ongeveer 30 jaar) gebruikelijk. toen kostte het fl. 25,-- heb ik gemerkt.

wanneer je over die €60,- een opmerking over maakt, loop je de kans dat hij meteen zegt dat je een andere tandarts moet zoeken. hij heeft die machtspositie!
dat overkwam mij indertijd met tandarts hövels toen ik de acceptgiro van fl. 25,-- terug zond met de tekst:" ha,ha, een goeie. maar we hebben er van geleerd."
hij, schriftelijk: "nee, het is geen mop. u moet betalen en meteen voor het hele gezin (5 personen) een andere tandarts zoeken".

dat hebben we gedaan en gevonden en nog nooit zo'n fijne tandarts gehad. maar dat geluk zullen we, denk ik, niet weer hebben nu deze tandarts met zijn praktijk gestopt is.

hardware error man.