Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 27-05-2010 20:09:53
Geldzaken & Recht

Consumentenbond aanmelding

Marwin schreef op donderdag 27 mei 2010, 15:31:

allerminst! inderdaad een keurig antwoord, dat vervolgens door verschillende forumbezoekers als niet haalbaar aan de kant wordt geschoven. niet haalbaar, want duur en gevoelig voor misbruik. ik kan geen enkel belang voor de consumentenbond bedenken dat een dergelijke investering, met nimmer absolute zekerheid dat fraude wordt voorkomen (gehackt wordt er toch) rechtvaardigt. u wel?

ik zou van een belangenorganisatie een duidelijke acceptatiemail verwachten waarin de financiële consequenties van mijn inschrijving (jaarbedrag/ te betalen in termijnen) worden weergegeven. door te klikken op de acceptatielink in die mail bevestig je dan je akkoord.

boven beschreven techniek zorgt volgens mij niet tot extra onnodige uitgaven voor de consumentenbond. u betaald voor het lidmaatschap, daarmee is het commerciële belang van die bond voldoende duidelijk. achter de inlog moet dan toegevoegde waarde aanwezig zijn.

een belangenorganisatie zou mijns inziens extra alert moeten zijn om de 'schone schijn' tegen te krijgen. ik heb persoonlijk niets tegen de consumentenbond.

de huidige oplossing voorkomt mijns inziens ook niet het frauduleus handelen.
een verificatiemail zou in elk geval bijdragen aan de voorkoming daarvan.