Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 28-05-2010 00:29:00
Geldzaken & Recht

Consumentenbond aanmelding

Gerland schreef op vrijdag 28 mei 2010, 00:15: @jscholtes,

u wilt de consumentenbond op kosten jagen (welkomstperiode c.q. bedenktijd waarin met gratis en vrijblijvend een x aantal onderwerpen kan raadplegen, tellertjes op dat bij te houden, allerlei andere technische oplossingen die geïmplementeerd moeten worden, authenticatiemail, kosten voor fraudebestendig maken) voor..... ja waarvoor eigenlijk? voor mensen die niet bereid zijn contributie te betalen maar wel de voordelen van het lidmaatschap willen genieten. dat kan redelijkerwijs natuurlijk niet van de consumentenbond verwacht worden. ze zijn gekke henkie niet!

uit uw reacties krijg ik de indruk dat u ervan uit gaat dat iemand door één verkeerde muisklik zo maar lid kan worden van de consumentenbond. het zou goed zijn als u eens de website van de consumentenbond zou raadplegen om met eigen ogen te zien dat daar geen sprake van kan zijn. nadat alle gegevens zijn ingevuld, alle akkoorden zijn gegeven, meerdere keren getoond is welke verplichtingen men aan gaat, inclusief te betalen contributie, de algemene voorwaarden worden gepresenteerd, bevestigd is dat men die gelezen heeft, een wachtwoord en gebruikersnaam is aangemaakt, worden de gegevens ten behoeve van het lidmaatschap doorgestuurd. daarna volgt de mededeling dat een bevestigingsmail verstuurd wordt aan het nieuwe lid.
dat is toch wel genoeg?

ik ga uiteraard niet proberen op de site van de consumentenbond. stel dat ik zo maar lid zou worden....
ik heb een kleine nuance ten opzichte van wat u genoeg vindt (het overige heb ik inmiddels al laten vallen zoals uit mijn vorige reactie gebleken is) namelijk dat ik een authenticatielink zou willen krijgen waarna de verplichting pas een feit is met in die mail duidelijk wat de financiele consequenties zijn van de ingegeven informatie.
ik denk dat het belang van de consumentbond daarbij voldoende is aangegeven in mijn vorige mail.