Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 15-06-2010 16:25:22
Geldzaken & Recht

Bdr containerreiniging/niet geven volledige informatie/opzeggen abonnement

We zijn nu alweer een eindje op weg in de tijd en nog steeds geen geld terug. een telefoontje leerde dat niemand iets van een toezegging van terugstorting wist, maar ze wilden wel overgaan tot uitbetaling. ik heb ze nog eens gewezen op de inhoud van het gesprek, namelijk dat ik al vreesde voor (een deel van) het geld door de einddatum niet op de begindatum te zetten, wat wel mijn verzoek was. de persoon aan de andere kant wist mij te verzekeren dat ik wel mijn geld terug zou krijgen. maar er was nu dus momenteel niemand bij de klantenservice die ook maar iets wist van een telefonische toezegging en ze konden dit ook nergens terugvinden. ook in de na het eerdere telefoongesprek aan mij verzonden brief over stopzetting stond niets over deze afspraak. nu maar zien hoe snel ze het overmaken. ik heb ze een week de tijd gegeven, maar ze zeiden zelf dat het zo'n 30 dagen kon duren...