Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 26-06-2010 12:51:09
Huishouden & Energie

Geen garantie tijdens garantie-termijn?

Toolboy schreef op donderdag 17 jun 2010, 21:02: omdat u als consument een overeenkomst sluit met een winkel en niet met de fabrikant, is de winkel waar u het product heeft gekocht altijd de eerste en het enige aanspreekpunt binnen de garantie termijn .deze moet het oplossen

t

dat is een heerlijk formele opstelling.

gamma neemt gewoon het standpunt van bosch over, daar schiet de klant dus geen moer (om in bouwtermen te blijven) mee op.

uiteindelijk is de medewerking van bosch nodig om de zaak op te lossen. eenvoudig roepen : "daar heb ik niets mee te maken" is gewoon te simpel.

ts herkent de constateringen van bosch niet. dat zou er op kunnen wijzen dat bosch mogelijk een verkeerd onderzoeksresultaat heeft gegeven. mogelijk omdat het serienummer is verwisseld.